آموزش دامن کلوش

آموزش انواع دامن کلوش از پایه

آموزش دامن کلوش

آموزش انواع دامن کلوش از پایه

آموزش انواع دامن کلوش از پایه به صورت گام به گام ارائه الگوی انواع دامن کلوش و نحوه دوخت دامن کلوش ، دامن تمام کلوش و غیره آموزش دوخت وبرش انواع دامن های زنانه همرا با رسم الگو انواع دامن ها

نحوه شروع یک کلاس دوختن

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

نحوه شروع یک کلاس دوختن 

نحوه دوختن دیگران را به دیگران بیاموزید.

با آموزش کلاس های خیاطی عشق خود را به خیاطی با دیگران که مایل به یادگیری هستند به اشتراک بگذارید. برای شروع ، باید فضایی برای برگزاری کلاسها پیدا کنید ، دانش آموزانی را پیدا کنید که در آن شرکت کنند و وسایل خود را جمع آوری کنند.

همچنین باید یک برنامه درسی انتخاب کرده و اهداف را برای کلاس تعیین کنید. شما ممکن است در آخر هفته تعطیلات آخر هفته را در یک فروشگاه پارچه محلی ، در طی یک برنامه بعد از مدرسه یا در یک مرکز اجتماعی تدریس کنید.


 
1. دانش آموزان بالقوه را بررسی کنید تا دریابند که کجا و چه زمانی دوست دارند کلاس برگزار شود. برنامه و حمل و نقل خود را هنگام بازدید از دانش آموزان به خاطر بسپارید. اگر همه بخواهند اواسط روز را در مکانی دورتر از شما ملاقات کنند ، ممکن است کارها نتیجه نگیرد.
2. یک برنامه درسی برای کلاس ایجاد کنید.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک کلاس دستی برگزار کنید ، که در طی آن دانش آموزان با شما خیاطی می کنند ، یا یک کلاس تظاهرات ، که در طی آن شما خیاطی می کنید و دانشجویان تماشا می کنند.

یک کلاس دستی به تجهیزات بیشتری احتیاج دارد ، زیرا هر دانش آموز در زمان کلاس و سایر ایده های خیاطی به یک ماشین خیاطی نیاز خواهد داشت ، اما به احتمال زیاد مهارت های جدید را در سر خود سیمان خواهد کرد. یک پروژه شروع ساده را برای دانش آموزان انتخاب کنید که تا پایان جلسه کلاس مانند یک حیوان پر شده ، کیف دستی یا بالشتک به پایان برسد. بسته به طول کلاس ، ممکن است بیش از یک پروژه داشته باشید.

 
3. برنامه درس خود را به فروشگاه پارچه ، مرکز اجتماع یا مدرسه محلی ارائه دهید تا ببینید آیا این امکان را به شما می دهد که کلاس های آنجا را برگزار کنید. یک مدرسه ممکن است به شما امکان آموزش خیاطی بعد از ساعت ها یا در ماه های تابستان را بدهد. یک فروشگاه پارچه ممکن است بخواهد شما تدریس کند تا وقتی دانش آموزان خرید پارچه و مواد دیگر می کنند ، درآمد بیشتری کسب کند.

 

4- کلمه را در مورد کلاس خود پخش کنید. در مرکز اجتماع ، فروشگاه پارچه یا مدرسه و همچنین در روزنامه محلی و بصورت آنلاین تبلیغ کنید. برای کلاس خود یک صفحه رسانه های اجتماعی بسازید تا دانش آموزان بالقوه بتوانند شما را دنبال کنند و به روز شوند.

 

5. قیمت مناسب برای کلاس تعیین کنید. اگر مشغول تدریس کلاس چند هفته ای هستید ، مبلغ کلانی را تعیین کنید. شما همچنین می توانید به دانش آموزان این امکان را بدهید که برای یک نرخ تک کلاس به کلاس ها بروند. شما باید در ضمن داشتن یادآوری درآمد افرادی که قصد تدریس دارید ، از آنچه برای کلاس هزینه می کنید ، درآمد کسب کنید.
6. لیست های تهیه لیست و برنامه های درس کلاس را برای توزیع به دانشجویان تایپ کنید.

از آنجایی که این یک کلاس آغازین است ، ممکن است بخواهید در مورد بهترین مواد برای خرید پیشنهاداتی ارائه دهید.

مشخص کنید که آیا دانش آموزان باید ماشین های خود را به کلاس بیاورند یا اینکه ماشین آلات در محل مورد نظر تهیه می شوند یا خیر.

  • رویا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی