آموزش دامن کلوش

آموزش انواع دامن کلوش از پایه

آموزش دامن کلوش

آموزش انواع دامن کلوش از پایه

آموزش انواع دامن کلوش از پایه به صورت گام به گام ارائه الگوی انواع دامن کلوش و نحوه دوخت دامن کلوش ، دامن تمام کلوش و غیره آموزش دوخت وبرش انواع دامن های زنانه همرا با رسم الگو انواع دامن ها

راهنمای خرید پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۹ ب.ظ

راهنمای خرید پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه

پرفروش ترین چرخ خیاطی های ژانومه

انتخاب چرخ خیاطی مناسب در بین انبوهی از چرخ خیاطی های شرکت (ژانومه) یک تصمیم سخت و هیجان انگیز است  اما تنها در صورت انتخاب یک چرخ خیاطی مناسب هست که شما علاقه بیشتر به کار خیاطی پیدا می کنید. تفاوت زیادی بین یک چرخ خیاطی عالی و یک چرخ خیاطی نه چندان خوب وجود دارد. ما در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش ترین چرخ خیاطی بند ژانومه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تاریخچه ژانومه:

شرکت ژانومه یک شرکت ژاپنی است که فعالیت خود را در سال 1921 میلادی در زمینه تولید چرخ خیاطی در شهر توکیو آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هاچی‌اوجی توکیو واقع شده است. بنیانگذار شرکت ژانومه یوساکو اوسه است و مدیر اجرای آن هاشیرو ماکابه نام دارد. این شرکت بیش از 3500 نفر پرسنل دارد و بزرگ ترین و پرتیراژ ترین شرکت در زمینه ی تولید چرخ خیاطی در جهان به حساب می آید.

شرکت ژانومه اولین شرکتی است که چرخ خیاطی و گلدوزی را برای مصارف خانگی تولید و به بازار عرضه کرد و امکان استفاده از چرخ خیاطی را برای تمامی مردم جهان فراهم نمود.

نام ژانومه در واقع به معنای چشم مار است که برگرفته از شباهت ماسوره به چشم مار است.

ژانومه یک برند جهانی شناخته شده است که امروزه در بیش از 100 کشور جهان گسترده شده است. سیستم توزیع محصولات ژانومه از طریق نمایندگی های فروش در سرتاسر جهان انجام می شود و اطلاعات نمایندگی ها از طریق وب سایت رسمی این شرکت در دسترس می باشد. برای مشتریان این بدین معنی است که اگر به قطعات، لوازم جانبی و یا دفترچه راهنما نیاز داشته باشند می توانند نیاز خود را از طریق نمایندگی های رسمی ژانومه در کشورهای مختلف مرتفع سازند.

محصولات ژانومه چه در زمینه ی چرخ خیاطی و چه در زمینه ی اتو پرس همواره زبانزد کیفیت، استحکام و نوآوری بوده اند و مشتریان از خرید محصولات ژانومه راضی بوده اند. همچنین شرکت ژانومه در زمینه ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش عملکرد قابل قبول و موفقی داشته است.

راهنمای خرید چرخ خیاطی ژانومه

ارزانترین چرخ خیاطی:

چرخ خیاطی‌ها انواع گوناگونی دارند. چرخ خیاطی‌های مکانیکی ساده‌ترین و ارزان‌ترین چرخ خیاطی‌های موجود در بازار هستند. چرخ خیاطی‌های مکانیکی کارکرد ساده‌ای دارند و برای لبه‌دوزی و دوخت و دوزهای ساده مناسب‌اند.

اگر به تازگی کار خیاطی را شروع کرده‌اید می‌توانید از چرخ خیاطی‌های مکانیکی استفاده کنید که هم کار کردن با چرخ خیاطی را بیاموزید و هم از نظر اقتصادی صرفه‌جویی کنید. چرخ خیاطی‌های مکانیکی قیمتی بین یک میلیون تومان تا 5 میلیون تومان دارند.

قیمت چرخ خیاطی‌های کامپیوتری

این چرخ خیاطی‌ها بسیار مناسب خیاط‌های حرفه‌ای که در منزل کار خیاطی را انجام می‌دهند، می‌باشد. چرخ خیاطی‌های کامپیوتری عملکردی متفاوت از عملکرد چرخ خیاطی‌های مکانیکی دارند. هر نوع دوختی که مد نظرتان باشد، با چرخ خیاطی‌های کامپیوتری قابل انجام است.

قیمت چرخ خیاطی‌های کامپیوتری بالاتر از مکانیکی است دلیل آن هم این است که چرخ خیاطی‌های کامپیوتری آپدیت می‌شوند و الگوهای دوخت و دوز آن‌ها مستقیماً از اینترنت دانلود می‌شود. حتی می‌توانید با کمک فلش، الگوهای مد نظرتان را در حافظه این چرخ خیاطی ذخیره کنید. قیمت چرخ خیاطی‌های کامپیوتری نیز متفاوت است. معمولاً ساده‌ترین چرخ خیاطی‌های کامپیوتری نیز حداقل 30 مدل دوخت را در حافظه خود دارد.

 

قیمت چرخ خیاطی صنعتی:

چرخ خیاطی‌های صنعتی، برای دوخت و دوزهای سری کاری و تولیدی مناسب‌اند. این چرخ خیاطی‌ها نه تنها در ظاهر و اندازه با چرخ خیاطی‌های خانگی متفاوت اند بلکه کارایی آن‌ها نیز بسیار متفاوت است. قدرت موتور چرخ خیاطی‌های صنعتی باعث شده ماندگاری این چرخ خیاطی‌ها بالا برود.

این چرخ خیاطی‌ها برای استفاده طولانی مدت تولید شده‌اند و معمولاً در طول روز، بدون توقف و بدون خرابی، کار می‌کنند. سرعت چرخ خیاطی‌های صنعتی بسیار بالا است و کاربرد تخصصی‌تری نسبت به چرخ خیاطی‌های خانگی دارند. قیمت چرخ خیاطی‌های صنعتی بسیار متنوع است اما از همین ابتدا بدانید که معمولاً قیمت این چرخ خیاطی‌ها بسیار بالا است چرا که مصرف کنندگان آن‌ها، معمولاً تولید کننده‌های پوشاک‌اند و نیاز به چرخ خیاطی‌هایی دارند که قابلیت بالایی در دوخت داشته باشد.

منبع: راهنمای خرید پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی